Zemljište

Ovo je naš mali komadić raja, veličine 18 x 40 m. Odabir pravog zemljišta je proces koji mora potrajati. Tako je bilo i kod nas, ovu parcelu nismo niti uzimali u obzir sve dok se u jednom trenutku prosvjetljenja nismo upitali “A zašto ne ovu?” i zaključili da, iako isprva nezanimljiva ima puno prednosti. Važan detalj nam je osjećaj mira kao da smo na selu dok smo u isto vrijeme 1 km zračne linije udaljeni od centra grada te širina parcele uz ulicu. Uz parcelu postoji i sva potrebna inrastruktura, čak i kanalizacija. Ponosni smo na činjenicu da smo sposobni razmišljati unaprijed i prepoznati pravu priliku, za što se nadamo da će nam pomoći i kod same gradnje. Naime, trenutno do centra grada se treba voziti uokolo 6 km. Pošto je nedavno za ovu godinu najavljen početak izgradnje nadvožnjaka preko pruge koja razdvaja ovaj dio grada od ostatka, put do centra će se smanjiti na cca 3 min autom. Da ne spominjem porast vrijednosti zemljišta za najmanje 2 puta.

U procesu traženja zemljišta ostali smo neugodno iznenađeni ciframa po kojima se prodaju zemljišta. U Vinkovcima, koji nisu baš centar svijeta, cijene su se kretale od 18 – 32  E/m2. Što je po meni daleko previše. Na svu sreću, uspjeli smo pronaći zemljište koje nam odgovara za gotovo duplo manje novaca.

Jučer sam bio kod projektanta kojega su mi preporučili. Malo smo porazgovarali o kući i našim željama. Sada čekam da mi pošalje ponudu za svoj dio posla pa ćemo onda vidjeti kako dalje.

Oglasi

Oznake:

4 responses to “Zemljište”

  1. AnaMB says :

    drago mi je da sam naišla na ovaj blog. i mi se spremamo u izgradnju, svaki savjet je dobrodošao!

  2. denisa says :

    super, i mi bi baš nešto ovakokao vaši planovi, daj molimte stavi i trošovnik koliko sve košta, hvala i sretno

  3. kuća R says :

    Znaš što hoćeš i racionalno razmišljaš pa jedva čekam da vidim rezultat. Naše iskustvo u odabiru materijala, načina gradnje i uređaja u kući je da su najbolja lokalno dostupna i uobičajena rješenja jer je za njih najveći izbor izvođača i veća vjerojatnost da će odabrani izvođač zadovoljiti. Iza mnogih netipičnih rješenja slijedi češkanje iza uha. Važan je i što racionalnij omjer uloženog i dobivenog. Sretno!

    • jutrisa says :

      I ja jedva čekam da vidim rezultat, jedino što ćemo se načekati :). Inače mislim da imaš možda najbolji blog o gradnji kuće u Hrvata za koji imam samo pohvale i preporučujem ostalima da ga čitaju.
      pozdrav

Komentiraj

