Nastavak

I evo nas nazad. Puno vremena je prošlo od zadnjeg posta. Malo sam bio u nedoumici da li uopće nastaviti sa pisanjem pošto mi je cijela koncepcija koju sam zamislio od početka pala u vodu. A nema se baš ni vremena između posla, obitelji i kuće. Kad ima vremena, nema volje ili energije…

Motivaciju sam ipak zadržao zahvaljujući vama koji čitate i šaljete mailove sa pitanjima i komentarima. Stalno dobivam mailove pa mi ne date da zaboravim na blog :). I hvala vam na tome, jer kad uspijem nekome pomoći i sa najmanjom sitnicom osjećam se jako dobro. Što je dobro. 🙂

Za sada planiram par postova na temu kupnje i uređenja kuće. Naime, pošto vrijedi ona da pametan uči na tuđim greškama a budala na svojim, podijeliti ću sa vama svoje iskustvo kupnje i uređenja ove kuće te sve pogreške, krive procjene i ono što bih napravio drugačije. Nadam se da će bar nešto od toga pomoći nekome da lakše prođe kroz tih 9 krugova pakla… 🙂

Oglasi

Komentiraj

