Priključak struje – tarife

Trebao sam ovu napomenu staviti u prethodni post pod električne instalacije ali se nisam odmah sjetio…

Preporučam provjeriti koji tarifni model prethodni vlasnik ima ugovoren sa HEP-om (ili drugim dobavljačem).

Mi smo recimo 6 mjeseci redovito uključivali perilice rublja i posuđa da rade preko noći kada je struja jetinija. Tek sam tada primjetio da je zapravo ugovorena plava tarifa koja ima jednaku cijenu struje od 0,77 lipa bez obzira na doba dana.

Trebao sam to provjeriti ali nisam imao razloga posumnjati jer brojilo uredno evidentira dvije tarife koje sam očitavao svaki mjesec.

E sad, ako želite poput mene promijeniti tarifu je ste izračunali da se isplati (mi imamo oko 30% kWh po jeftinijoj tarifi), to će vas koštati. HEP kaže da ne može samo napisati “bijeli” umjesto “plavi”, nego da treba izdati novu energetsku suglasnost na kojoj je umjesto “plavi” napisao “bijeli” i to mora naplatiti u mojem slučaju 230,00 kn. Ako štedim oko 120 kn godišnje, rok povrata “investicije” 2 godine.

A ovdje piše da je promjena tarifnog modela besplatna: http://www.hep.hr/ods/kupci/pitanja

I to kaže službenica da sam rijedak sretnik jer je već ugrađeno takvo brojilo koje ne moraju …ne znam…..nešto…. prekapčati valjda… inače bih platio oko 750 kn. Možeš koristiti jeftiniju struju ali to moraš platiti toliko da ti se ne isplati… Lijepa Naša.

Dakle, provjerite koja je tarifa ugovorena :).

Oglasi

One response to “Priključak struje – tarife”

  1. Bojana says :

    Hvala na tekstu, retko gde se mogu ove informacije procitati!

Komentiraj

