Pobjeda!

Nastavno na post o HEP-u i priključku struje… Pošto mi je to plaćanje  elektroenergetske suglasnosti bilo sumnjivo malo sam proučio propise i počeo pisati upite i prigovore. Nakon 6-7 ping pong E-mailova rečeno mi je da ipak ako nisam zadovoljan odgovorima pošaljem pisani prigovor. Ne budi lijen, pošaljem pisani prigovor na koji je došao opet bezvezan odgovor. Nakon toga uputim i prigovor na povjerenstvo za zaštitu potrošača. Danas sam dobio rješenje kojim priznaju da sam bio u pravu; ne postoji nigdje u propisima da mi mogu/moraju naplatiti suglasnost 230,54 kn prilikom promjene tarife.

Osjećaj je gorko-sladak jer sam potrošio sate i sate čitajući sve moguće elektroenergetske propise i pišući mailove i dopise… Ali dobro, spasio sam svojih 230 kn. 🙂

Da još malo začinimo rubriku Lijepa naša i njene državne firme. Malo sam gledao brojilo struje jer mi je nešto bilo sumnjivo sa potrošnjom. Nakon prelaska sa plave tarife na bijelu ostala je vrlo slična umjesto da padne.

Primjetio sam da sat na brojilu nije točan i da kasni 3 sata! Što znači da mi poslije 21 sat još tri sata obračunava struju po skupljoj tarifi, u vrijeme kada najviše trošim!

I ajde onda sve iz početka. Pisani prigovor… Ovdje su ipak odmah reagirali pa poslali čovjeka da to pogleda i popravi. Sada ostaje borba za dokazati koliko sam oštećen i za povrat tih novaca. Nadam se da će biti korektni pa da neću morati angažirati odvjetnika i sudskog vještaka.

Pitam se nekada kakav to magnet imam u sebi za ovakve gluposti… A pitam se i koliko ljudi plaća tuđe pogreške a da ni ne znaju…

Ja sam naučio, sve provjeravaj.

Oglasi

Oznake:, , ,

Komentiraj

